donderdag 14 oktober 2010

Buizerd





Hij zag een prooi in het veld....







6 opmerkingen:

  1. Ja hier word ik blij van....zijn mijn talis mannen deze vogels.......ben er dol op.
    Heb je nu een telelens gebruikt om hem zo dichtbij in beeld te krijgen...?
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anouk,
    Een mooie serie van de Buizerd!
    Je hebt hem goed kunnen volgen, mooi om hem ook in actie te zien. Groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Anouk

    Uitstekende opnames, erg mooi gedaan.

    groetjes,Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh een Buizerd dat is geluk hebben Anouk
    mooie opnames ik zie ze altijd als ik er een verkeerde lens op heeft zitten of in de Auto en als je stopt is hij weer weg
    maar ik hoop ook een keer geluk te hebben als het wat kouder word heb je ook meer kans
    Fijne avond groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Precious sequence, all images of the blog. Congratulations. A greeting

    BeantwoordenVerwijderen